قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ به همراه هیاتی از مدیران استان و شهرستان از جمله فرماندار خرم دره، اداره جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی از شرکت کشت و صنعت دشت خرم دره بازدید کردند.

در این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از وضعیت تولیدات ارائه نمود در ادامه وی با بیان اینکه این شرکت در حوزه دامپروری فقط در بخش گاو شیری فعالیت می‌کند، افزود: تولید دوماهه سال‌جاری شیر نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش یافته است. ۹۰ درصد درآمد شرکت از گاو شیری است که در سال‌های آینده این سبد تغییر می‌کند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خرمدره از تولید محصول استراتژیک گندم خبر داد و گفت: یونجه، ذرت و البته کلزا از دیگر محصولات تولیدی این شرکت است.

در ادامه طی بازدیدی که توسط هیات همراه از واحد های کشاورزی و گاوداری صورت گرفت و مدیر کشاورزی شرکت به صورت میدانی گزارشی از خسارت سرمای بهاره به برخی از محصولات از جمله هلو و شلیل  و دیگر محصولات زراعی ارائه داد.

هدف از بازدید علیرضا آل آمین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی بررسی خسارت وارده به برخی محصولات کشاورزی در سرمای اخیر بهاره و رسیدگی به برخی مشکلات حوزه کشاورزی استان زنجان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید